lauantai 10. toukokuuta 2008

The Beach

Some time ago I showed you pictures from the dunes. Once you have walked through the dunes, you will end up here; the beach. For me one of the most relaxing places to be is by the sea. I just love it. I could spend hours and hours there just watching and listening to waves and seagulls, smelling the sea air. Bliss.


I was born and raised in a seaside town in southeast Finland. I suppose that explains my love for the sea. I also like lakes and rivers, but nothing beats the sea. So untamed and so beautiful.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kauniita kuvia "piilopaikastasi":)Meri on aina upea ja joka päivä erilainen, eikä mikään voita kunnon myrskyä,vaahtopäitä voisi katsella tuntikausia.Ei kylläkään veneestä käsin vaan jalat tukevasti rannalla:)

Anonyymi kirjoitti...

Merimaisemat ovat siellä kyllä aivan erilaiset kuin täällä.Suomessa jokaiselta rannalta tai niemen nokasta näkyy saaria enemmän tai vähemmän.Teillä on aavaa silmänkantamattomiin....

Katja - Bag End kirjoitti...

Juu, kyllä Suomen rantamaisemat ovat vertaansa vailla. Täällä ei näy saaria eikä ole rantakallioita tai kiviä. Ihanaa päästä kesällä taas Suomeen... Suomen kesä on niin ihana.

Catharina Maria kirjoitti...

Ha , ik had eerst even bij je foto moeten kijken dan had ik geweten dat je ook in Nederland woont ;o)
Het inmense gevoel wat de zee je geeft is met niets te vergelijken he ?
Rivieren en meren zijn ook wel fijn om daarbij in de buurt te vertoeven , maar de zee.... die wint !!